RSS

fitofag la cuptor – dukan diet

29 Apr

Trebuie sa-mi cer scuze, dar din motive obiective, in aceasta duminica nu va invit la nimic dulce :( In schimb, va poftesc sa incercati o bucata de peste la cuptor. De data asta, am incercat un file de fitofag, pe care l-am asezonat cu putina lamaie. A iesit o minunatie, va asigur! (si a fost si usor de preparat)

PRET: 22 de lei

INGREDIENTE:
– 4 fileuri de fitofag (au avut in jur de 300 gr. bucata)
– 1 lamaie
– 4 fire de ceapa verde
– sare & piper alb dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am pus hartie de copt intr-o tava; am asezat fileurile in tava; am condimentat pestele cu sare si piper alb macinat
– am curatat ceapa, am spalat-o si am tocat-o marunt; am presarat ceapa pe peste
– am taiat o jumatate de lamaie in felii subtiri, pe care le-am asezat pe peste; cealalta jumatate am stors-o si am stropit pestele cu zeama de lamaie
– am copt pestele la foc mic pentru vreo 30 de minute

 
Leave a comment

Posted by on April 29, 2012 in dukan diet, peste

 

Tags:

Leave a Reply

 
