RSS

crap prajit

02 Dec

Urmeaza sa va dati seama ca pe langa ciuperci, imi place foarte mult si pestele! Am taraba mea preferata in piata de peste de la Obor, de unde cumpar saptamanal. Vanzatorul, foarte amabil, imi recomanda de fiecare data ce are mai bun si mai proaspat. Ultima data, am luat un crap romanesc, pe care vanzatorul a fost atat de amabil incat mi l-a curatat de solzi si intestine si mi l-a si portionat. Cel mai mult imi place sa mananc crapul facut la gratar, dar din lipsa de spatiu (ca sa nu mai vorbesc de conditiile meteo), a trebuit sa ma limitez la varianta clasica – adica prajit in tigaie. Treaba e simpla – o sa vedeti!

PRET: 20 de lei

INGREDIENTE:
– 1 kg. de crap romanesc
– faina
– sare
– ulei

MOD DE PREPARARE
– se curata si se portioneaza pestele (lucky me, eu am scapat de etapa asta, gratie vanzatorului amabil); se spala pestele si se lasa sa se scurga de excesul de apa
– se amesteca aproximativ 300 de grame de faina cu o lingura de sare; se da pestele prin faina si se pune la prajit in ulei incins, la foc mediu spre mic; dupa 5 minute, se intorc bucatile de peste; iar dupa alte 5 minute se scot din tigaie
– se repeta operatiunea pana la terminarea bucatilor de peste

SERVIRE
Cum sa servesti o asemenea bunatate altfel decat cu mamaliga si mujdei?

 
6 Comments

Posted by on December 2, 2011 in peste

 

Tags: ,

6 responses to “crap prajit

  1. Olguta

    December 2, 2011 at 13:07

    Vrem si retata ta de mamaliga si mujdei!

     
    • ioana

      December 2, 2011 at 13:20

      patience please! urmeaza sa apara…🙂

       
  2. Olguta

    December 2, 2011 at 13:08

    adica reteta…

     

Leave a Reply

 
