RSS

ciuperci cu sos alb

07 Dec

Aseara mi-era pofta de ciuperci. Atunci mi-am dat seama ca a trecut mai mult de o saptamana de la ultimele ciupercute, asa ca m-am apucat de treaba: o reteta nu tocmai dificila, pe care nu mai stiu exact de unde am cules-o, dar care ne place foarte mult. Elementul-surpriza este patrunjelul, care schimba cu totul gustul ciupercilor, pe care eu sunt obisnuita sa le asociez cu marar.

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 500 g. ciuperci champignon
– 2 cepe
– 2 morcovi
– 1 legatura de patrunjel
– 7 catei de usturoi
– 5 linguri de ulei
– 2 linguri de smantana (100 gr.)
– 1 lingura de faina

MOD DE PREPARARE:
– ceapa si usturoiul se curata, se spala si se toaca marunt; morcovii se curata, se spala si se taie rondele subtiri; ciupercile se spala si se taie sferturi
– smanana se amesteca cu faina
– se calesc ceapa, usturoiul si morcovul cam 5 minute; se adauga ciupercile si 500 ml de apa; se fierb 20-25 de minute; se adauga smantana; se mai lasa la fiert 10 minute, se amesteca din cand in cand, sa nu se lipeasca
– se toaca fin patrunjelul si se adauga in mancare dupa ce s-a luat cratita de pe foc

SERVIRE:
De aceasta data am mancat ciupecile simple, dar merg de minune ca garnitura langa o bucata de piept de pui la gratar.

 
Leave a comment

Posted by on December 7, 2011 in ciuperci, garnitura, lacto-vegetarian

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
