RSS

mujdei cu marar si smantana

14 Dec

Am facut din nou peste prajit. De aceasta data am nimerit un peste mai gras, asa ca am decis sa-l servesc cu o varianta mai acrisoara de mujdei, care-mi place foarte mult. Contine smantana si marar si este foarte racoros. In plus, gustul usor acrisor dat de smantana a acompaniat excelent bucatile grase de peste. Am mentionat ca nu e greu de facut?

PRET: 5 lei

INGREDIENTE:
– 1 capatana de usturoi
– 1/2 lingurita sare
– 10 linguri de ulei (preferabil de masline)
– 100 gr. de smantana
– 1 legatura de marar

MOD DE PREPARARE:
– se curata usturoiul; se zdobeste cu aparatul de zdrobit usturoi – sau se piseaza in mojar – sau se da pe razatoarea mica (in functie de ce are fiecare la indemana)
– se amesteca usturoiul zdrobit cu sarea si se freaca puternic cu o lingura de lemn; se adauga uleiul treptat, ca la maioneza; se adauga smantana si mararul tocat fin si se amesteca pana se omogenizeaza

 
Leave a comment

Posted by on December 14, 2011 in dips, lacto-vegetarian

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
