RSS

ciulama

21 Dec

Poate nu pare spectaculos, dar mi-au fost necesare muuulte incercari nereusite pana am reusit sa fac o ciulama buna. Acum, dupa ce am descoperit proportiile ideale de faina si lichid, m-am apucat sa fac diverse sortimente care au la baza aceasta ciulama. Una dintre retete este chiar budinca de conopida – our all time favourite. Mai fac frecvent ciulama de ciuperci (si despre asta v-am povestit deja) si mai rar, ciulama de pui… Dar o sa constatati pe parcurs…

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 150 g. de faina
– 11 linguri de ulei
– 550 ml. lapte
– 550 ml. supa*
– sare

MOD DE PREPARARE:
– se incinge uleiul intr-o cratita. Se da focul mic si se pune faina. Se amesteca bine. Se adauga treptat supa. Se amesteca bine ca sa nu se formeze cocoloase. Apoi se adauga laptele, tot treptat

* supa o obtin fierband in apa cu sare diferite legume, in functie de scopul in care urmeaza sa folosesc ciulamaua (de exemplu, doar ciuperci, in caz ca fac ciulama de ciuperci)

 
3 Comments

Posted by on December 21, 2011 in ciulama, lacto-vegetarian

 

Tags: , ,

3 responses to “ciulama

Leave a Reply

 
