RSS

supa de pui cu galuste

22 Dec

Mi-am propus sa alung frigul cu o supa fierbinte. In plus, a trecut deja mai bine de o saptamana de cand am facut supa ultima data. M-am tot gandit ce sa fac (alternam intre o crema de legume si o supa de pui), asa ca am improvizat…

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 1 piept de pui dezosat si fara piele
– 2 morcovi
– 1 ceapa
– 1 cartof
– 1 radacina de patrunjel
– 1 radacina de pastarnac
– 1 telina mica
– 1 legatura de patrunjel
– galuste

MOD DE PREPARARE:
– am spalat pieptul de pui si l-am pus la fiert intr-o oala mica, cu apa foarte putina (doar cat sa acopere pieptul de pui); am lasat sa dea un clocot, apoi am schimbat apa si am repetat operatiunea de inca doua ori
– am curatat si spalat morcovii, ceapa, cartoful, radacina de patrunjel, radacina de pastarnac si telina; le-am pus la fiert in 4,5 litri de apa, impreuna cu pieptul de pui; se tine oala pe foc pana sunt fierte legumele si carnea
– am preparat compozitia pentru galuste
– am strecurat legumele si pieptul de pui si am oprit 4 litri de supa, in care am inceput sa pun compozitia pentru galuste; separat, am oprit o jumatate de litru de supa si pieptul de pui*
– am pus legumele in robotul de bucatarie si le-am transformat in piure; in caz ca va intrebati de ce e necesar pasul asta, va spun: exista printre noi persoane mofturoase, care nu mananca legume fierte daca le vad in farfurie si am descoperit ca pot fi pacalite in felul acesta😛
– am spalat patrunjelul si l-am tocat marunt
– atunci cand galustele au fost gata, am stins focul si am incorporat piureul de legume si am presarat patrunjelul tocat fin

* cu pieptul de pui si supa ramasa intentionez sa fac niste ciulama, dar despre asta o sa va povestesc zilele urmatoare🙂

 
Leave a comment

Posted by on December 22, 2011 in galuste, pui, supa

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
