RSS

piept de porc la cuptor cu legume

25 Dec

Va doresc sarbatori furmoase si va propun sa incercati aceasa friptura de porc la cuptor. E foarte gustoasa si se face foarte simplu🙂 Craciun fericit!

PRET: 30 de lei

INGREDIENTE:
– 1 kg. piept de porc
– 7 cartofi medii
– 1 ardei gras verde
– 1 ardei capia
– 1 gogosar
– 200 g. de kaiser
– 5 linguri de ulei
– sare
– piper
– boia dulce
– boia iute
– cimbru

MOD DE PREPARARE:
– se unge o tava cu ulei; se aseaza carnea in tava; se adauga sare, piper, boia, cimbru, 250 ml. apa; se coace in cuptorul preincalzit, la temperatura medie, 30 de minute
– se curata cartofii si se taie felii groase; se curata si se taie ardeii si gogosarul; se condimenteaza cu sare, piper, cimbru si boia; se amesteca cu kaiserul taiat fideluta; se pun in tava langa friptura; se coace inca 45-60 de minute

SERVIRE:
– se serveste cu castraveti si gogosari murati

 
2 Comments

Posted by on December 25, 2011 in friptura, porc

 

Tags: , , ,

2 responses to “piept de porc la cuptor cu legume

  1. Pamela Bojog-Pricopie

    January 6, 2012 at 20:13

    Am facut chiar in seara asta cu niste pulpa de porc, un pic modificata reteta, in sensul ca am pus doar ardei kapia, nu si din celelalte soiuri, ca noua ne plac tare mult, vin alb si mai multa apa, altfel nu cred ca s-ar fi facut ca lumea. Eu de obicei nu puneam boia, dar uite ca i-a dat o aroma placuta. Am tendinta de a pune la orice condimente amestecate (oregano, cimbru, busuioc), dar m-am abtinut, si a fost tare bun. Exact de o ora 30 a avut nevoie, asa estimasem si eu.

     
    • ioana

      January 6, 2012 at 21:30

      🙂 ma bucur foarte mult de fiecare data cand primesc asa un feedback! keep on cooking – promit ca eu o sa postez constant retete nesofisticate🙂 o sa incerc si eu varianta cu vin

       

Leave a Reply

 
