RSS

chiftele

30 Dec

 Am descoperit compozitia perfecta de chiftele! Nu au usturoi, sunt sferice (la inceput le faceam plate, dar am descoperit ca cele sferice arata mai dragut si se prajesc mai usor) si au fost prajite in baie de ulei. Simplu si gustos🙂

PRET: 25 de lei

INGREDIENTE:
– 1 kg. carne tocata de porc
– 200 g. pesmet
– 4 oua
– 150 g. ceapa (cam 3 cepe medii)
– 1 legatura patrunjel
– 1 legatura marar

MOD DE PREPARARE
–  am amestecat: carnea tocata, oul, patrunjelul, mararul si ceapa tocate fin si pesmetul; am condimentat cu sare si piper
– am luat cu lingurita din compozitie si m-am apucat sa fac mingiute, pe care le-am tavalit prin pesmet; au rezultat fix 121 de guguloaie, pe care le-am prajit intr-o tigaie cu mult ulei – cat sa acopere chiftelutele; le-am tinut la foc mare cam 15 minute

SERVIRE:
Merg de minune cu niste piure de cartofi!

 
2 Comments

Posted by on December 30, 2011 in porc

 

Tags: , , ,

2 responses to “chiftele

  1. petru

    December 30, 2011 at 12:06

    Parerea mea este ca o chiftea fara usturoi este o chiftea corporatista. Dar prezenta aromei de ceapa le scoate din tema si din aceasta categorie. Asa ca raman la gustul de chifteluta cu usturoi si in plus sa adaugi si un pic se scortisoara. Ai sa simti diferenta. Iar pentru gustul mai puternic poti sa incerci sa le faci combinate din porc si vita. Metoda de prajire pe care o prefer este cea “turtita” pentru ca asa le poti gati bine la interior. Pe gand bilutele pot ramane nefacute la mijloc. Dar cum spuneam la inceput…”parerea mea”.
    Pofta mare si spor la treaba!
    P.

     
    • ioana

      December 30, 2011 at 12:20

      Pana acum si eu le faceam tot turtite, dar am descoperit ca daca fac guguloaie mici (cat sa bagi odata-n gura) se prajesc bine si in interior si arata muuult mai dragut; le pun pe un platouas cu niste scobitori infipte in ele la o petrecere si le mananci usor🙂 vita cam iese din discutie, din cauza mofturosilor din jur, dar data viitoare cand fac, sigur o sa adaug si scortisoara, sa vad ce iese🙂

       

Leave a Reply

 
