RSS

salata de castraveti

04 Jan

Din lipsa de timp, am fost nevoita sa apelez pentru masa de pranz la niste snitele “pre-gatite” (m-a amuzat teribil expresia de pe eticheta). Le-am descoperit la Metro, la raionul congelate. Sunt de la Agricola, vin intr-un pachet de 2,5 kg, adica 18 snitele din piept de pui, care costa 65 de lei. Sunt foarte gustoase si ma scot din incurcatura atunci cand nu am timp sa gatesc ceva serios. Dar ca sa nu mancam doar snitel cu paine, am facut repede o salata mega-super-yummy cu castraveti, smantana si marar. Iata cum:

PRET: 6 lei

INGREDIENTE:
– 1 castravete din cei lungi de la Carrefour (al meu a avut 500 g.)
– 3 catei de usturoi
– 3 linguri de smantana
– 1 legatura de marar
– sare dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am curatat castravetele de coaja; l-am taiat in jumatate pe lungime, apoi am taiat feliute cu grosimea de jumatate de centimetru
– am curatat 3 catei de usturoi, pe care i-am zdrobit peste castravete
– am spalat mararul, l-am tocat marunt si l-am adaugat peste castravete
– am pus si 3 linguri de smantana, putina sare si apoi am amestecat bine toata povestea aceasta

 
Leave a comment

Posted by on January 4, 2012 in lacto-vegetarian, salata

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
