RSS

rulouri de pui cu bacon

05 Jan

M-am revansat pentru pranzul fast-food cu niste rulouri de pui cu bacon, pe care le-am servit alaturi de niste cartofi natur cu sos alb. Timpul petrecut in bucatarie a fost de fix 45 de minute, iar retetele nu-s deloc complicate. Evident, cina s-a bucurat de un succes fantastic, iar eu am fost indelung laudatašŸ™‚ Iata si cum s-au petrecut lucrurile:

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 1 piept de pui (cel pe care l-am folosit nu avea nici piele, nici os si cantarea 400 g.)
– 280 g. bacon feliat

MOD DE PREPARARE:
– am asezat hartie de copt in tava; am facut focul la cuptor si l-am lasat sa se incalzeasca
– am spalat puiul si l-am sters cu un prosop de hartie; apoi am taiat pieptul de pui pe lungime, in fasii groase de 1,5 cm.; am condimentat cu sare (foarte putina, ca baconul e sarat), piper si chilli
– am luat o bucata de piept de pui si am infasutrat-o intr-o felie de bacon; am facut-o colacel (ma rog, semana mai mult a potcoava) si am asezat-o in tava; am repetat operatiunea pana s-a terminat puiul (mie mi-au iesit 15 bucatele)
– am introdus tava in cuptorul preincalzit si am copt rulourile timp de 45 de minute, la foc mediu

SERVIRE:
Am servit rulourile de pui cu niste cartofi natur cu sos alb, despre care va povestesc mainešŸ™‚

 
1 Comment

Posted by on January 5, 2012 in pui

 

Tags: , ,

One response to “rulouri de pui cu bacon

Leave a Reply

 
