RSS

salata in patru culori (de post)

13 Jan

Asa cum a ramas stabilit de ieri, o sa va povestesc acum despre salata in patru culori pe care am servit-o alaturi de pulpele de pui cu ciuperci. In general, noi suntem mari amatori de salate, pe care le mancam de fiecare data cand avem ocazia. Si cum iarna nu prea ai ce alege de pe tarabele din piata, imi dau silinta sa creez senzatia de diversitate imbinand in cat mai multe feluri cele cateva legume disponibile. Lui B. ii place salata de varza, iar mie mi-era pofta de sfecla, asa ca m-am intrebat cum ar fi daca le-as imbina. Am adaugat si o varza rosie, pentru mai multa varietate si un morcov (nu stiu sigur de ce). A rezultat o salata in patru culori, care a fost gata in doi timpi si trei miscari (bine ca s-a inventat robotul de bucatarie) si care ne-a surprins in mod placut. Cu siguranta o sa mai facem!

PRET: 6 lei

INGREDIENTE:
– 750 g. varza alba
– 750 g. varza rosie
– 450 g. sfecla rosie in otet (am folosit sfecla cumparata de la Kaufland, marca Vitae D’oro)
– 2 morcovi potriviti (cam 100-150 g.)
– 15 linuri de ulei
– 11 linguri otet din vin de 6 grade
– sare & piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am desfacut (cu greu) borcanul de sfecla si l-am desertat intr-o sita; am lasat sfecla sa se scurga
– am taiat varza alba in sferturi, apoi in fasii mai groase (cam de 2 cm.) si am tocat-o in robot (nu prea marunt)
– am procedat la fel cu varza rosie si cu morcovii
– am luat un castron incapator si am amestecat cele 4 ingrediente, impreuna cu ulei, otet, sare si piper

 
Leave a comment

Posted by on January 13, 2012 in de post, salata

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
