RSS

pricomigdale

15 Jan

Daca-i duminica, e o zi numai buna pentru ceva dulce🙂 Am decis sa incerc un desert pe care nu l-am mai facut de  multa vreme si care-mi place foarte mult: este vorba despre pricomigdale. Pricomigdalele sunt un fel de surioare mai modeste ale celebrelor macarons. Sunt mult mai usor de realizat decat desertul frantuzesc si aproape la fel de gustoase. In plus, prepararea lor nu este deloc dificila. Iata cum am procedat:

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 3 oua (doar albusul)
– 180 g. zahar pudra
– 20 g. zahar tos
– 100 g. migdale macinate

MOD DE PREPARARE:
– am separat albusurile de galbenusuri; am batut albusurile cu un praf de sare pana a rezultat o spuma tare; am adaugat zaharul pudra si faina de migdale si am amestecat pana am obtinut o compozitie omogena
– am pus hartie de copt intr-o tava si am asezat cu lingurita guguloaie de compozitie, la distanta de 1,5 cm.
– am lasat tava sa stea cam o ora la temperatura camerei, apoi am copt fursecurile in cuptorul preincalzit, la foc mediu, pentru 30 de minute

 
2 Comments

Posted by on January 15, 2012 in prajituri

 

Tags: ,

2 responses to “pricomigdale

  1. Olguta

    January 15, 2012 at 19:07

    Ha ha!! Si eu am incercat sa fac Macarons in weekend-ul asta, dar nu mi-a iesit nimic spectaculos, desi am respectat reteta. Pun imediat poze pe Facebook, sa rada si altii, nu doar eu! :))

     
    • ioana

      January 15, 2012 at 20:57

      Si eu am incercat odata, dar nici mie nu mi-a iesit ceva care sa semene cu ce cumperi de la M-me Lucie. Oricum, au fost gustoase

       

Leave a Reply

 
