RSS

salata de cartofi cu carnati

16 Jan

Imi place mult aceasta salata, pe care o consider foarte potrivita pentru o zi de iarna. Este foarte consistenta datorita cartofilor, carnatii ii dau o aroma placuta, iar castravetii murati completeaza cum nu se poate mai bine gustul intregii salate. Nu pot sa va mai spun decat ca si aceasta reteta se face foarte usor, iar din cauza ca este extrem de gustoasa se mananca foarte repede. Iar in caz ca patru persoane n-au reusit sa dea gata toata salata, nu-ti face probleme: e la fel de gustoasa si a doua zi, cu conditia sa o pastrezi in frigider!

PRET: 20 de lei

INGREDIENTE:
– 11 cartofi (cam 1 kg.)
– 250 g. maioneza
– 4 carnati (am folosit semiafumati de la Meda)
– 300 g. castraveti murati
– 3 cepe medii

MOD DE PREPARARE:
– am spalat cartofii si i-am pus la fiert in coaja, in apa cu putina sare; i-am lasat sa fiarba 30 de minute din momentul in care a inceput apa sa clocoteasca; apoi i-am curatat de coaja, i-am taiat cuburi potrivite si i-am lasat sa se racoreasca (cartofii pot fi fierti si cu o zi inainte si curatati si taiati in momentul prepararii salatei)
– am taiat carnatii rondele subtiri (cam 0,5 – 1 cm.) si i-am prajit intr-o tigaie antiaderenta, fara grasime; cand s-au rumenit, i-am scos pe un servetel de hartie, ca sa se absoarba excesul de grasime
– am curatat ceapa, am spalat-o si am taiat-o in sferturi, apoi felii subtiri
– am taiat castravetii rondele subtiri
– am pregatit maioneza asa cum v-am aratat aici
– dupa ce s-au racit carnatii si cartofii am amestecat toate ingredientele cu maioneza

 
Leave a comment

Posted by on January 16, 2012 in salata

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
