RSS

home made pizza

17 Jan

Am mai spus pana acum ca ne place mult pizza? Yes, we do. Si daca se intampla sa ni se faca pofta de pizza  la vreo ora ciudata (cum ar fi dupa 12 noaptea), atunci avem o problema, pentru ca nu mai gasim deschisa nicio pizzerie buna. Ne raman doua variante: 1. sa asteptam pana a doua zi (dar nu prea ne convine) sau 2. sa ne facem singuri pizza. Asa ca alegem varianta a doua. Ca si costuri, nu iesi (cu mult) mai ieftin decat daca cumperi produsul gata preparat. Gustul este greu de comparat cu o pizza cumparata (in principal, din cauza cuptorului, care nu are cum sa coaca pizza la fel cum o face un cuptor special). Cu toate astea, noua ne place mult pizza facuta in casa si ne intrecem in aranjarea toppingurilor pe blatul pufos🙂 Uite si cum facem:

PRET: 35 de lei

INGREDIENTE:
Blatul:
– 500 g. faina
– 250 ml. apa calda
– 1 plic de drojdie uscata
– 1 lingurita de zahar
– 4 linguri de ulei de masline
– 1 praf de sare

Topping:
— ciuperci champignon
— masline feliate
–ardei gras
–salam uscat
— sunca de praga
— cascaval
— ceapa
sos de rosii

MOD DE PREPARARE:
– am amestecat 1 lingura de faina cu drojdia, zaharul si 3-4 linguri de apa calda pana a rezultat o pasta; am acoperit si am lasat la caldura pana se umfla si face spuma
– am pus restul de faina intr-un castron, iar in mijlocul ei am turnat amestecul de drojdie, uleiul si sarea si am amestecat, adaugand treptat restul de apa; am framantat bine, am acoperit si am lasat sa creasca la caldura
– am preparat sosul-de-rosii-bun-la-toate asa cum v-am povestit aici
– am intins o foaie din blat de pizza; am asezat in tava pe hartie de copt
– am uns blatul cu sos-de-rosii-bun-la-toate; am asezat salamul, sunca, ciupercile, ceapa, maslinele, ardeiul si la final cascavalul
– am copt cam 25-30 de minute in cuptorul preincalzit, la foc mediu

 
Leave a comment

Posted by on January 17, 2012 in Uncategorized

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
