RSS

salata de varza rosie

18 Jan

Ne place mult pilaful de pui, asa ca aseara am facut din nou, urmand reteta pe care v-am prezentat-o aici. Si pentru ca cina sa aiba si un pic de culoare, am servit pilaful alaturi de o salata de varza rosie. Dupa cum stiti deja, pilaful se face foarte usor, iar salata, si mai usor! Prin urmare, am avut parte de-o cina gustoasa si colorata in doi timpi si trei miscari🙂

PRET: 3 lei

INGREDIENTE:
– 1 varza rosie mica (a mea a avut aproape 500 g.)
– 1 linurita de sare
– 11 linguri de ulei
– 11 linguri de otet de 6 grade

MOD DE PREPARARE:
– am curatat primele frunze de varza (cele care sunt murdare); am taiat varza in sferturi, pe care apoi le-am dat pe razatoare
– am pus varza tocata intr-un castron incapator, am adaugat sarea, uleiul si otetul si le-am amestecat bine; apoi am mutat salata intr-un castronel mai mic, in care am servit-o

 
Leave a comment

Posted by on January 18, 2012 in salata

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
