RSS

burgeri de pui – dukan diet

24 Jan

Dear all, din cauza ca unii dintre noi au castigat in ultima vreme mai multe kilograme decat si-ar dori, am intrat la regim. Dap, ati auzit bine: regim. E prima oara-n viata mea ca tin un regim si s-ar putea sa fie si ultima, daca rezultatele sunt atat de spectaculoase precum se zice. Am cunostinte care au urmat deja acest regim si care-i confirma eficienta. So… dupa ce am stat, m-am gandit, am vorbit cu unul, cu altul, m-am consultat cu prietenul Google si asa mai departe, am decis sa urmez Dieta Dukan. Mi-e dificil sa explic ce si cum cu aceasta dieta (si poate nici nu va intereseaza asa de mult), dar daca vreti, gasiti aici toate detaliile de care aveti nevoie. Ideea pe scurt este ca in prima etapa, care va dura 10 zile in cazul nostru, presupune o alimentatie bazata exclusiv pe: oua, carne slaba, lactate cu 0% grasime si tarate de ovaz. Partea buna este ca nu exista restrictii cantitative. Partea proasta este ca (din punctul meu de vedere) o fripturica la gratar este mai buna daca-i insotita de o salata vesela si colorata. Dar sa nu dramatizam! Profit de faptul ca am liber la condimente si verdeturi si in loc de un plictisitor piept de pui la gratar fac niste burgeri really yumm🙂

PRET: 25 de lei

INGREDIENTE:
– 1 kg. piept de pui fara piele si os
– 1 legatura patrunjel
– 1 legatura ceapa verde
– 2 oua
– 7 catei de usturoi
– 1 lingurita de cimbru uscat
– sare & piper & chilli iute dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– in primul rand, am facut focul la cuptor, si am pregatit o tava, in care am pus hartie de copt
– apoi am curatat pieptul de pui de pielite si vagi urme de grasime si l-am spalat; am curatat si am spalat ceapa; am spalat patrunjelul; am curatat usturoiul
– nu mi-a ramas decat sa montez masina de tocat carne si sa trec prin masina puiul, ceapa, patrunjelul si usturoiul
– cand aceasta operatiune a fost gata, am adaugat peste aceasta compozitie oua, sare, piper si chilli iute; am amestecat pana am obtinut o pasta omogena
– am format burgeri, nu prea grosi (ca sa se coaca repede) pe care i-am asezat in tava; i-am copt la foc mediu in cuptorul preincalzit, timp de 45 de minute

SERVIRE:
Au rezultat 24 de burgeri, pe care i-am servit alaturi de un sos de iaurt cu marar si niste turtite din ovaz, despre care o sa va povestesc in zilele urmatoare. Pana atunci, pofta mare!

 
1 Comment

Posted by on January 24, 2012 in dukan diet, pui

 

Tags: , ,

One response to “burgeri de pui – dukan diet

Leave a Reply

 
