RSS

sos de marar cu iaurt – dukan diet

25 Jan

Continuam seria retetelor de regim. Azi va prezint sosul de marar cu iaurt, pe care l-am folosit pentru a stropi din abundenta burgerii din piept de pui despre care va povesteam ieri. Tot ce pot spune este ca acest sos a schimbat cu totul gustul burgerilor (care, sincer vorbind, mi se pareau un pic deprimanti cum stateau ei in farfurie atat de sanatosi si fara de grasimi prajeli si alte cele). Sosul l-am facut repede-repede si l-am tinut la frigider cat am asteptat burgerii sa se coaca. Sunt sigura ca va deveni my best friend in aceste zile de restriste culinara🙂

PRET: 5 lei

INGREDIENTE:
– 1 legatura de marar
– 100 g. iaurt cu 0,1% grasime (l-am folosit pe cel de la Covalact)
– 3 catei de usturoi
– sara & piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am pus iaurtul intr-un castronel;
– am spalat mararul si l-am tocat marunt, dupa care l-am pus in castronel, peste iaurt
– apoi a venit randul usturoiului sa fie curatat si zdrobit deasupra castronelului
– nu mi-a mai ramas decat sa condimentez cu sare si piper si sa amestec pana am obtinut o compozitie omogena

SERVIRE:
Sosul trebuie sa stea in frigider 1 ora inainte de servire. Am mancat acest sos alaturi de burgeri din piept de pui.

 
3 Comments

Posted by on January 25, 2012 in dips, dukan diet, lacto-vegetarian

 

Tags: , ,

3 responses to “sos de marar cu iaurt – dukan diet

  1. Ionela

    February 19, 2012 at 09:07

    buna!
    am inceput si eu aceasta dieta si ma bucur sa gasesc retete si aici. aveam senzatia ca nu o sa ma descurc sa gatesc dupa regim, dar nu e deloc asa.
    Multumesc si urmaresc in continuare aceste retete legate de dieta dukan.
    Ionela B

     
    • ioana

      February 19, 2012 at 10:49

      hello! ma bucur ca te pot ajuta cu aceste retete; inainte de a incepe regimul si eu credeam ca voi muri de plictiseala mancand piept de pui fiert, dar uite ca se gasesc solutii🙂

       

Leave a Reply

 
