RSS

briose din ovaz – dukan diet

26 Jan

Azi va povestesc despre o alta reteta de regim: briosele din ovaz. Nu stiu daca sunt chiar briose in adevaratul sens al cuvantului, dar am decis sa le intitulez astfel pentru ca le-am copt in forme de briose. Practic, ele nu cresc foarte mult, deci nu ies prea pufoase, dar constituie o alternativa la paine (de care nu ma pot atinge zilele astea). Se fac foarte simplu, iar iaurtul din compozitie le da o aroma interesanta.

PRET: 9 lei

INGREDIENTE:
– 300 gr. iaurt 0,1% grasime (am folosit de la Covalact)
– 80 gr. tarate de ovaz
– 2 oua
– 2 plicuri praf de copt

MOD DE PREPARARE:
– am facut focul la cuptor si l-am lasat sa se incalzeasca; am pus hartie pentru briose in formele de briose
– am amestecat bine toate ingredientele, pana am obtinut o compozitie omogena
– am turnat aluatul in forme, impartindu-l astfel incat sa-mi ajunga pentru 24 de briose; am copt compozitia timp de 1 ora, la foc mediu

SERVIRE:
Aceste pseudo-briose sunt un inlocuitor pentru paine, care nu este permisa in prima etapa a regimului. Prin urmare, poti sa le mananci cam cu orice. Mie mi-a placut sa le mananc alaturi de niste iaurt (0,1% grasime, of course), dar si cu niste sunca din piept de curcan (de asemenea dietetica) – in chip de mini-sandwich.

 
Leave a comment

Posted by on January 26, 2012 in dukan diet, lacto-vegetarian

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
