RSS

briose cu ovaz si cacao – dukan diet

27 Jan

Sa nu cumva sa credeti ca daca am intrat la regim nu mai mananc dulciuri! Au contraire, my dear friends! In fiecare seara de cand am inceput regimul am mancat desert. Trebuie sa va spun ca am fost surprinsa sa descopar cate lucruri gustoase si dietetice pot fi gatite fara prea mare efort! De fapt, daca stau sa ma gandesc mai bine, am impresia ca efortul e chiar mai mic, iar treaba mult mai simpla🙂 Va povestesc azi despre niste delicioase briose cu secara si cacao. Timpul de executie este mai mic de 5 minute, timpul de coacere poate dura pana la 45 de minute (in functie de cuptor), iar singura tehnica pe care trebuie s-o stapanesti este amestecatul cu mixerul. Ha, ha! si arata si bine de tot🙂 Bon apetit!

PRET: 13 lei

INGREDIENTE:
– 2 oua
– 5 lingurite indulcitor pudra
– 1 lingurita cacao
– 3 linguri tarate de ovaz
– 1 fiola esenta de rom

MOD DE PREPARARE:
– ca de obicei, primul pas este sa fac focul la cuptor…
– apoi am luat un bol pentru mixer, in care am pus toate ingredientele, plus un praf de sare si am amestecat bine
– am turnat compozitia intr-o forma de briose din silicon (pe care am primit-o cadou de curand dar pe care nu o testasem inca – multumesc, H.!) si am lasat tava pe masa, timp de 15-20 de minute, cat sa se umfle putin taratele de ovaz din compozitite
– pus prajiturelele la cuptor si am copt totul la foc mediu pentru vreo 30-45 de minute

SERVIRE:
Au rezultat 6 prajiturele foarte gustoase, pe care le-am mancat cat ai zice… dieta🙂 Oricum, cred ca sunt o idee buna pentru micul dejun, daca sunt insotite de nite iaurt (evident, maximum 0,1% grasime).

 
4 Comments

Posted by on January 27, 2012 in briose, dukan diet

 

Tags: ,

4 responses to “briose cu ovaz si cacao – dukan diet

  1. Murmica Mupy

    January 27, 2012 at 18:35

    Cum se comporta la cuptor formele de silicon? Au rezistat? Sunt cu adevarat asa cum se spune: eficiente?

     
    • ioana

      January 27, 2012 at 20:31

      S-au comportat exemplar! Briosele s-au desprins fara nicio problema, iar formele arata ca noi🙂 si sunt si usor de intretinut!

       
  2. daniela

    March 12, 2012 at 18:01

    praf de copt nu ai pus?!

     
    • nesofisticat

      March 13, 2012 at 08:32

      Niciun pic. In schimb, stiu pe cineva care separa ouale si bate albusul spuma tare mai intai si apoi adauga restul ingredientelor si in felul acesta prajiturelele ies si mai pufoase🙂

       

Leave a Reply

 
