RSS

baked cheesecake – dukan diet

29 Jan

Daca e duminica, inseamna ca e timpul sa mancam ceva dulce. Mi-era tare pofta de o placinta cu branza, iar faptul ca sunt la regim m-a facut sa improvizez. Practic, am facut placinta cu branza dar fara blat – deci doar cu umplutura🙂 Tot ce pot sa spun este ca a iesit really super yumm. Atat de buna, ca nici n-ai zice ca e ceva dietetic. Si, surprize-surprize, se face foarte simplu – si arata bine!

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 350 gr. branza dulce de vaci 0,1% grasime (eu am cumparat-o de la Angst)
– 2 oua
– 3 linguri de indulcitor pudra (eu folosesc marca Mega Image)
– 1 fiola de esenta de vanilie
– coaja de la o lamaie
– 1 praf de sare

MOD DE PREPARARE:
– ca de obicei, primul pas a fost sa fac focul la cuptor; apoi am luat o tava de chec, in care am pus hartie de copt
– am spalat lamaia cu putina apa calduta, iar apoi am dat coaja pe razatoare
– am luat un bol pentru mixer si am pus in el toate ingredientele; am amestecat totul pana am obtinut o compozitie omogena
– am turnat compozitia in forma de chec si am copt prajitura timp de o ora la treapta 5 a cuptorului, pe randul de la mijloc

 
3 Comments

Posted by on January 29, 2012 in dukan diet, prajituri

 

Tags: ,

3 responses to “baked cheesecake – dukan diet

  1. herinean crina

    February 27, 2012 at 15:18

    Buna, am si eu o intrebare aceasta se poate manca si pe durata regimului croaziera, eu sunt acum PP+PL?
    Multumesc.

    Iti multumim pentru retete, ne ajuta mult.

    O zi frumoasa.
    Crina Herinean

     
    • ioana

      February 27, 2012 at 15:20

      Hello! Eu cred ca se poate manca si in a treia etapa a regimului. Din moment ce este permisa in primele doua etape, nu vad de ce n-ar fi permisa si in a treia etapa, cand, practic, incepi sa ai mult mai putine restrictii🙂

       

Leave a Reply

 
