RSS

sos de iaurt cu castraveti murati – dukan diet

30 Jan

Atunci cand constati ca ai voie sa mananci carne, dar n-ai voie salata, sau cartofi, sau paine sau orice altceva mancai de obicei cu carne, descoperi un nou univers: cel al sosurilor fara grasimi. Si nu mica mi-a fost mirarea sa constat ca acest univers are orizonturi destul de largi. N-as merge atat de departe cat sa zic ca posibilitatile sunt nelimitate, dar, cu putina imaginatie, ai de unde alege :) De exemplu, sambata, cand am facut pieptul de pui fript, am adaugat langa el si un minunat sos de iaurt, cu castraveti murati si marar. A fost o minunatie pufoasa si racoroasa, care m-a facut sa uit ca n-am in farfurie si o portie mare de cartofi prajiti. Sa va povestesc deci:

PRET: 5 lei

INGREDIENTE:
– 3 linguri de iaurt 0,1% grasime (ca de obicei, am folosit de la Covalact)
– 1 castravete murat in otet
– 1 legatura de marar
– sare & piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am taiat castravetele in cubulete mici-mici de tot
– am tocat si mararul cat de fin am putut
– am amestecat totul cu iaurt si am condimentat cu sare si piper

 
1 Comment

Posted by on January 30, 2012 in dips, dukan diet, lacto-vegetarian

 

Tags: , ,

One response to “sos de iaurt cu castraveti murati – dukan diet

Leave a Reply

 
