RSS

ficat de pui fript – dukan diet

31 Jan

Ne apropiem de sfarsitul primei parti a regimului, dar tot ne-au mai ramas cateva zile in care sunt permise doar alimentele bogate-n proteine. Aseara am decis sa fac niste ficat de pui, pe care l-am marinat intr-un mix de condimente si l-am fript la foc iute intr-o tigaie antiaderenta. Daca toata mancarea de regim e asa de buna, cred ca o sa tin regim toata viata (just kidding – mi-e tare pofta de niste ursuleti Haribo sau de un covrig sau…)

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 1 kg. ficat de pui
– 2 fire de ceapa verde
– 3 catei de usturoi
– 1 praf de chilli iute
– 2 lingurite de boia dulce
– piper

MOD DE PREPARARE:
– am curatat ficatul de pielite si alte chestii nemancabile, l-am spalat si l-am lasat intr-o sita sa se scuga
– am curatat ceapa verde, am spalat-o si am taiat-o marunt; apoi am cuaratat si usturoiul si l-am taiat si pe el marunt
– am pus intr-un castron incapator ceapa, usturoiul si condimentele si le-am amestecat bine; am pus si ficatul si l-am amestecat pana a fost acoperit uniform de amestecul de condimente; am acoperit castronul cu folie alimentara si l-am lasat sa stea la rece o ora
– dupa o ora, am facut focul la aragaz si am incins o tigaie antiaderenta; am pus in ea cateva bucatele de ficat si le-am fript la foc iute, intorcandu-le cand pe o parte, cand pe alta; am repetat operatiunea pana am terminat de fript tot ficatul

SERVIRE:
Am servit ficatul alaturi de cel mai gustos sos de dieta pe care l-am facut pana acum. Contine all the good stuff, dar o sa va povestesc maine despre el!

 
2 Comments

Posted by on January 31, 2012 in dukan diet, ficat

 

Tags: , ,

2 responses to “ficat de pui fript – dukan diet

Leave a Reply

 
