RSS

drob din ficat de pui – dukan diet

02 Feb

Va mai aduceti aminte ficatul pe care l-am facut zilele trecute? Ei bine, imi mai ramasesera vreo doua portii, dar din cauza ca unii dintre noi sunt mai mofturosi, au refuzat sa-l mai manance ca atare. Prin urmare, am improvizat un fel de drob, care nu-i chiar drob, deoarece nu contine decat ficat, nu si alte organe. Oricum ar fi, a iesit ceva foarte gustos. Si a fost gata repede-repede.

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 400 gr. ficat de pui fript asa cum v-am aratat aici
– 3 oua
– 1 legatura de patrunjel
– 1 legatura de marar
– 2 fire de ceapa verde
– sare & piper & chilli iute dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– ca de obicei, primul pas a fost sa fac focul la cuptor; pasul al doilea a fost sa pun hartie de copt intr-o tava de chec
– apoi am taiat bucatele marunte ficatul de pui
– am spalat si curatat ceapa, am tocat-o marunt si am pus-o peste ficat
– am spalat patrunjelul si mararul, le-am tocat marunt si le-am pus peste ficat
– am spart ouale peste ficat; am condimentat si am amestecat bine de tot, pana am obtinut o compozitie omogena
– am turnat compozitia in tava si am copt drobul pentru vreo 30-45 de minute, la foc mediu

 
2 Comments

Posted by on February 2, 2012 in dukan diet, ficat

 

Tags: ,

2 responses to “drob din ficat de pui – dukan diet

  1. Olguta

    February 2, 2012 at 13:35

    Asta tre’ sa fie foarte bun!🙂

     
    • ioana

      February 3, 2012 at 12:12

      Pai a fost atat de bun, ca a mancat si B. si el nu mananca asa ceva de obicei🙂

       

Leave a Reply

 
