RSS

ciuperci umplute – dukan diet

03 Feb

Am inceput cea de-a doua etapa a regimului🙂 In aceasta faza, urmeaza sa alternam o zi in care mancam numai proteine pure (adica ce-am mancat in prima etapa a regimului) cu o zi in care mancam proteine si vegetale (avem voie o multime de legume, dintre care enumar aici ciupercile, ardeiul, conopida, salatele verzi de orice tip; nu sunt inca permise fructele). Vazandu-ma dintr-o data in fata unui numar atat de mare de optiuni, mi-a fost foarte greu sa decid ce sa fac de mancare in prima zi de proteine si vegetale. Pana la urma, am decis sa fac niste ciuperci umplute. De obicei (adica atunci cand nu tineam regim) le faceam cu sunca, unt si cascaval, dar cum untul si cascavalul nu prea sunt permise in perioada asta, am inventat o umpulutra noua. Rezultatul ne-a surprins in mod placut!

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 8 ciuperci
– 1 rosie cherry mai mare
– 1/2 ardei gras
– 100 gr. piept de pui
– sare & piper & chilli iute dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– pentru inceput, am facut focul la cuptor si am pus hartie de copt intr-o tava
– pasul urmator a fost sa curat ciupercile si sa le spal; apoi am detasat piciorul ciupercii de palarie si am asezat palariile in tava
– am tocat marunt: rosia, o jumatate de ardei, piciorusele ciupercilor si pieptul de pui; am condimentat cu sare, piper si chilli iute
– am umplut palarioarele ciupercilor cu aceasta umplutura si apoi am pus tava in cuptor, lasand ciupercile sa se coaca la foc mediu pentru aproximativ 45 de minute

 
Leave a comment

Posted by on February 3, 2012 in ciuperci, dukan diet, pui

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
