RSS

crap pe pat de sare – dukan diet

04 Feb

Inca unul dintre alimentele permise in acest regim este pestele (de orice fel). Din cauza conditiilor meteo, tot ce-am gasit in piata de peste de la Obor a fost niste crap romanesc, pe care am decis sa-l fac pe pat de sare. Reteta este foarte simpla, bataia de cap e minima, iar rezultatul, delicios. Si pentru ca situatia sa fie si mai simpla, l-am rugat pe cel care mi-a vandut pestele sa-l si curete si sa-l taie. Deci, tot ce mi-a mai ramas de facut a fost sa am rabdare sa se friga.

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 1 kg. crap romanesc
– 10-15 linguri de sare grunjoasa

MOD DE PREPARARE:
– am facut focul la cuptor, dar de data aceasta am aprins flacara din tavanul cuptorului – cea pentru rotisor
– am pregatit o tava, in care am presarat vreo 7 linguri de sare (in centrul tavii)
– am pus trei felii de peste pe sare si am pus tava in cuptor, pe raftul de sus al cuptorului; am copt pana s-a rumenit, apoi am intors pestele si pe partea cealalta

SERVIRE:
De obicei, am fi mancat pestele cu un mujdei cu rosii si niste mamaliga, dar… regimul e regim, asa ca am facut niste mujdei cu iaurt (despre care o sa va povestesc zilele urmatoare) si am scaldat pestele in el🙂

 
1 Comment

Posted by on February 4, 2012 in dukan diet, peste

 

Tags:

One response to “crap pe pat de sare – dukan diet

Leave a Reply

 
