RSS

bezele – dukan diet

05 Feb

Iata una dintre cele mai simple retete de desert ever. Si cele mai gustoase, by the way. Este vorba de bezele!

PRET: 7 lei

INGREDIENTE:
– 2 oua
– 4 lingurite indulcitor pudra
– 1 fiola de esenta de rom
– 1 praf de sare

MOD DE PREPARARE:
– am facut focul la cuptor si am pus hartie de copt intr-o tava mare pentru prajituri
– am separat albusurile de galbenusuri; galbenusurile le-am pastrat, urmand sa le gasesc eu o intrebuintare mai tarziu un pic
– am pus un praf de sare in albusuri si am inceput sa le bat; pe masura ce au inceput sa se intareasca, am adaugat treptat indulcitorul si esenta de rom; am continuat sa bat pana am obtinut o spuma tare
– am inceput sa asez in tava guguloaie mici de compozitie, cu ajutorul unei lingurite
– am pus tava in cuptor, pe raftul de sus si am copt bezelele cam o ora la foc mic, cu usa cuptorului intredeschisa
– am lasat bezelele sa se raceasca pe tava in cuptor

 
6 Comments

Posted by on February 5, 2012 in dukan diet, prajituri

 

6 responses to “bezele – dukan diet

  1. Alexandra

    February 5, 2012 at 13:28

    yumy yumy vreau si eu😛

     
    • ioana

      February 5, 2012 at 14:12

      Pai o sa- ti fac si tie, dar momentan nu mai am oua, iar vremea nu m-ajuta😦

       
  2. Nico

    March 31, 2012 at 17:58

    Nu mi-au iesit😦 s-au uscat si au ramas ca niste pete pe hartia de copt, yaki!

     
    • nesofisticat

      March 31, 2012 at 18:27

      Hmm… Imi pare rau sa aud asta… Cum ai procedat? Incerc sa-mi dau seama ce n-a functionat…

       
  3. ali

    June 9, 2012 at 19:48

    vaiiii eu nu am cuptor si ma tot chinui sa-mi fac de mancare si am pus ochii pe bezelele astea….oare in cuptor cu microunde se pot face? am impresia ca or sa se usuce

     
    • nesofisticat

      June 10, 2012 at 10:22

      Imi pare rau, dar nu stiu ce sa zic… Eu nu folosesc microundele decat ca sa incalzesc mancarea

       

Leave a Reply

 
