RSS

ardei umpluti – dukan diet

07 Feb

Dragilor, azi o sa va surprind cu cea mai nesofisticata reteta ever! (Si printre cele mai gustoase, totodata). Acesta este un aperitiv pe care il fac de multa vreme (ce-i drept, in general vara) si care imi place foarte foarte mult. Se face in doi timpi si trei miscari, nu necesita fierbere si arata vesel🙂

PRET: 9 lei

INGREDIENTE:
– 2 ardei grasi verzi
– 2 lingurite de chimen
– 350 gr. branza dulce de vaci 0,2%
– sare dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– primul pas a fost sa scot cotorul si semintele ardeiului; am facut asta cu multa grija, incercand sa nu rup ardeiul; am luat un cutit cu varf ascutit si am decupat cotorul ardeiului cu varful cutitului; apoi am scos semintele si nervurile din ardei; apoi am spalat ardeiul si l-am uscat cu un prosop de hartie
– separat, am amestecat branza cu chimenul si cu sarea; am umplut ardeii cu aceasta compozitie si gata!

 
Leave a comment

Posted by on February 7, 2012 in dukan diet, lacto-vegetarian

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
