RSS

spanac – dukan diet

09 Feb

Ce e verde, are muuult fier si e intens promovat in unele desene animate? …spanacul, evident! Si daca este si o reteta de regim, cu atat mai bine!

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 450 gr. de spanac congelat
– 1 ceapa
– 200 gr. rosii in bulion
– 1 lingurita de boia dulce
– 3 lingurite de iaurt 0,1% grasime (de la Covalact)
– sare dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– pentru inceput, am dezghetat spanacul si l-am lasat la scurs intr-o sita pentru vreo 5 minute
– cat am lasat spanacul la scurs, am curatat ceapa, am spalat-o si am taiat-o fin
– am incins o tigaie antiaderenta, am pus ceapa, boiaua si putina apa (100-150 de ml) si am lasat la foc mic pentru vreo 5 minute
– am adaugat apoi spanacul si am lasat pentru inca 5 minute; a venit si randul rosiilor sa fie adaugate si le-am lasat si pe ele inca 5 minute; am pus apoi si iaurtul si am mai lasat spanacul la foc mic pentru inca (ati ghicit) 5 minute

SERVIRE:
Am servit spanacul alaturi de niste oua, preparate intr-un mod nemaincercat de mine pana acum. Dar despre ouale-surpriza, in episodul urmator!

 
7 Comments

Posted by on February 9, 2012 in dukan diet, lacto-vegetarian

 

Tags:

7 responses to “spanac – dukan diet

  1. Olguta

    February 9, 2012 at 15:08

    Laur m-a sunat sa ma intrebe daca am vazut spanacul tau, ca vrea si el. Mie nu-mi place nici sa ma bati, dar o sa incerc sa-i fac lui…🙂

     
    • ioana

      February 9, 2012 at 16:00

      oops… ti-am dat de lucru😀

       
  2. Olguta

    February 10, 2012 at 11:01

    Nu-i nimic. Exploram teritorii noi.

     
    • ioana

      February 10, 2012 at 11:55

      iti doresc ca aceasta “calatorie initiatica” in lumea verde a spanacului sa aiba happy-ending🙂

       
  3. Cornelia

    March 15, 2012 at 22:15

    l/ai lasat la dezghetat? adica nu l/ai fiert? intreb si eu ca habar nu am! :))

     
    • nesofisticat

      March 15, 2012 at 22:56

      Am folosit spanac congelat (cumparat de la magazin, nu facut in casa), pe care intai l-am dezghetat si pe care l-am fiert apoi, conform indicatiilor din reteta🙂 Pe punga indica un timp de fierbere de vreo 15 minute, iar eu oricum l-am tinut mai mult pe foc.

       

Leave a Reply

 
