RSS

ochiuri coapte – dukan diet

10 Feb

Asa cum v-am promis ieri, azi va dezvalui metoda cea mai recenta descoperire a mea: ochiurile la cuptor. Se fac extreeeem de simplu si sunt cam la fel de gustoase ca si ochiurile clasice, prajite in ulei (doar ca mult mai sanatoase)!

PRET: 1,5 lei

INGREDIENTE:
– 2 oua
– sare & piper & chilli iute dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am facut focul la cuptor
– am pus hartie de  copt intr-o tava
– am pus 2 oua pe hartia de copt
– am presarat pe oua sare, piper si fulgi de chilli iute
– am copt ouale cam 20 de minute
– am scos tava din cuptor si am dezlipit ouale de pe hartia de copt cu ajutorul unei spatule de silicon

SERVIRE:
Le-am asezat peste spanacul despre care va povesteam ieri si le-am mancat cu multa pofta!

 
5 Comments

Posted by on February 10, 2012 in dukan diet, lacto-vegetarian

 

Tags:

5 responses to “ochiuri coapte – dukan diet

  1. Olguta

    February 10, 2012 at 11:00

    Yumm!! Si mie imi plac asa, doar ca de obicei le fac in forme luate din Dragon (pe care dupa aia tre’ sa le frec bine). Arata mai bine pe hartie direct.🙂

     
    • ioana

      February 10, 2012 at 11:55

      initial am fost tentata sa le fac in forme de briose, dar m-am gandit ca o sa dureze mai mult

       
  2. Madi

    June 27, 2013 at 19:42

    sa stii ca apreciez retetele tale..!! sunt in a3a zi de atac.. multumim pentru retete !

     
    • nesofisticat

      June 27, 2013 at 19:47

      Ma bucur daca iti plac retetele. Succes cu slabitul!

       

Leave a Reply

 
