RSS

dovlecei umpluti – dukan diet

11 Feb

Am descoperit pe acest blog o reteta care m-a inspirat pentru pranzul de azi. Am modificat un pic ingredientele si a rezultat o minunatie de dovlecel umplut. Pregatirea a durat vreo 10 minute, iar coacerea vreo 30. Ca de obicei, simplu si gustos!

PRET: 8 lei

INGREDIENTE:
– 1 dovlecel de marime medie
– 2 linguri de branza dulce de vaca 0,1% grasime
– 2 oua
– sare dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– pentru inceput, am facut focul la cuptor, apoi am pus hartie de copt intr-o tava
– am curatat coaja dovlecelului, lasand cotorul acela tare, apoi am taiat pe lungime dovlecelul in doua jumatati
– am scobit jumatatile cu ajutorul unei lingurite si am pus miezul intr-un castron
– am pus jumatatile de dovlecel in tava, pe hartia de copt
– am amestecat miezul dovlecelului cu branza si ouale si apoi am umplut cele doua jumatati de dovlecel cu aceasta umplutura
– am copt dovlecelul cam 30-45 de minute, la foc mediu

 
Leave a comment

Posted by on February 11, 2012 in dukan diet, lacto-vegetarian

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
