RSS

crema de zahar ars – dukan diet

12 Feb

Am facut un desert foarte gustos, care urmeaza in linii mari regulile cremei de zahar ars, cu exceptia faptului ca-i lipseste… zaharul ars. Mi-a trecut prin cap sa-l inlocuiesc cu indulcitor pudra ars, dar am testat si nu a rezultat nimic bun (asa cum era de asteptat, de altfel). Pe scurt, acest desert se face foarte usor si e gustos, chiar daca-i lipseste caramelul!

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 10 oua
– 1 litru de lapte 0% grasime (am folosit La Dorna)
– 15 lingurite de indulcitor pudra
– 2 fiole esenta de vanilie
– coaja de la o lamaie

MOD DE PREPARARE:
– ca de obicei, primul lucru a fost sa fac focul la cuptor
– urmatorul pas a fost sa sparg ouale intr-un castron incapator; le-am amestecat putin cu telul para, pana au inceput sa se omogenizeze; am adaugat indulcitorul si am mai amestecat un pic
– am pus laptele si esenta de vanilie si coaja de lamaie si am amestecat pana am obtinut o compozitie omogena
– am turnat compozitia intr-un vas termorezistent, pe care l-am asezat intr-un alt vas, mai mare, in care am pus apoi apa rece
– am copt crema de zahar ars cam o ora, avand grija sa completez cu apa rece vasul in care statea crema (in felul acesta, crema nu ajunge sa capete o textura “buretoasa”)

SERVIRE:
Am lasat crema la racit, iar dupa ce s-a racit bine de tot, am desprins-o de pe peretii vasului in care am copt-o cu ajutorul unei spatule de silicon; am asezat deasupra vasului un platou, iar apoi am rasturnat crema cu o miscare brusca.

 
6 Comments

Posted by on February 12, 2012 in dukan diet, prajituri

 

Tags: , ,

6 responses to “crema de zahar ars – dukan diet

  1. Koda

    February 12, 2012 at 20:25

    Miscare brusca …. ?! Eu de ce nu m-am bucurat de acest desert????? >:p

     
    • ioana

      February 12, 2012 at 22:21

      Pai stiam ca tu esti mandru de silueta ta si m-am gandit ca nu ai vrea saslabesti vreun kilogram sau doua bucurandu-te de un desert😛

       
  2. JUSTME

    February 14, 2012 at 09:25

    esti perfecta pt mine cu aceste retete- eu disperata dupa dulciuri si orice altceva -DAR FARA CARNE…asa ca voi accesa in disperare site-ul; felicitari!

     
    • ioana

      February 14, 2012 at 10:59

      Ma bucur mult ca ai gasit retete care sa-ti faca placere! Keep on cooking🙂

       
  3. andra

    February 14, 2012 at 13:43

    Buna!Ma bucur ca nu sunt singura la regim si ma bucur si mai tare ca nu doar eu urmez planul Dukan,asa ca imi esti de un real folos!!!Intrebare:Ce indulcitor ai folosit,eu am pus Dulcisin(asta aveam in casa) si a iesit amar,n-am putut manca.Si inca o rugaminte,spedifica si produsele folosite,ar fi minunat!O zi usoara!

     
    • ioana

      February 14, 2012 at 14:47

      Buna! Ma bucur foarte mult de fiecare data cand aud ca retetele mele starnesc interes. Imi pare rau ca nu a iesit crema ta si voi incerca pe viitor sa dau cat mai multe detalii referitoare la produsele pe care le folosesc. Eu am folosit indulcitor pudra marca proprie Mega Image. Doar pe acesta il folosesc.

       

Leave a Reply

 
