RSS

gratar de pui cu ciuperci – dukan diet

13 Feb

Astazi o sa va uimesc cu inca o reteta nesofisticata: un gratar de pui cu ciuperci. Il pregatesti in mai putin de cinci minute, il gatesti in alte cateva minute si apoi nu-ti ramane decat sa te minunezi cat de gustoase sunt lucrurile simple! Si intre timp, faci si-o salatica, pentru un plus de culoare🙂

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 1 piept de pui dezosat si fara piele
– 8 ciuperci medii
– sare & piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am pus gratarul pe aragaz, apoi am adaugat putina apa in tava gratarului
– am feliat pieptul de pui, l-am condimentat si l-am pus pe gratar
– cat timp puiul sfaraia pe gratar, eu am curatat ciupercile, le-am condimentat, iar cand puiul era aproape gata, am pus si ciupecile pe gratar

SERVIRE:
Am savurat gratarul alaturi de o salata mixta, despre care o sa va dau detalii maine!

 
1 Comment

Posted by on February 13, 2012 in ciuperci, dukan diet, pui

 

Tags:

One response to “gratar de pui cu ciuperci – dukan diet

Leave a Reply

 
