RSS

salata de rosii cu ardei – dukan diet

15 Feb

Ooops… am primit reclamatii de la voi ieri din cauza ca va promisesem ca va povestesc despre salata pe care am mancat-o alaturi de gratarul de pui si ciuperci. Ce sa-i faci? M-am luat cu vorba si am uitat… Imi cer scuze si ma revansez acum. Este vorba despre o salata foarte simpla si foarte gustoasa🙂

PRET: 8 lei

INGREDIENTE:
– 500 gr. rosii cherry
– 1 ardei gras verde
– 1 ceapa mica
– sare & piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am spalat rosiile, le-am uscat cu un prosop de hartie si le-am taiat in sferturi
– am taiat ardeiul in jumatate, l-am curatat de nervuri si seminte si l-am spalat; l-am uscat cu un prosop de hartie, am taiat fiecare jumatate de ardei din nou in jumatate, apoi am taiat fiecare sfert de ardei in felii subtiri
– am curatat ceapa, am spalat-o, am taiat-o in sferturi, iar apoi am taiat-o in fasii subtiri
– am condimentat cu sare si piper

SERVIRE:
Asa cum ati aflat deja, am mancat salata alaturi de un gratar de pui cu ciuperci🙂 It was really tasty!

 
1 Comment

Posted by on February 15, 2012 in de post, dukan diet

 

Tags: , ,

One response to “salata de rosii cu ardei – dukan diet

Leave a Reply

 
