RSS

crap romanesc la cuptor – dukan diet

16 Feb

Iar am facut o vizita la taraba noastra preferata de peste de la Obor! Am plecat de acolo cu un super exemplar de crap romanesc, iar datorita amabilitatii baiatului de la taraba, pestisorul a ajuns la noi in sacosa gata curatat si feliat. As you all know, noua ne place foarte mult pestele prajit, dar regimul e regim, asa ca a trebuit sa ma orientez catre alta reteta. Tot ce mi-a trecut prin cap cand m-am vazut cu pestele in bucatarie a fost sa-l fac la cuptor. Sa va povestesc cum:

PRET: 20 de lei

INGREDIENTE :
– 1 kg. de crap romanesc
– sara & piper & oregano & chilli iute dupa gust
– 2 catei de usturoi zdrobiti
– 1 lingura de zeama de lamaie

MOD DE PREPARARE
– eu am cumparat pestele gata curatat si feliat, deci tot ce mi-a ramas de facut a fost sa-l spal si sa-l las putin sa se scurga excesul de apa
– intr-un castronel, am amestecat toate condimentele, cu usturoiul si cu zeama de lamaie
– am distribuit uniform amestecul de condimente pe feliile de peste
– am impachetat fiecare felie de peste intr-o bucata de folie de aluminiu; am asezat pachetelele intr-o tava, pe hartie de copt
– am copt pachetele o ora la foc mic; dupa o ora, am desfacut folia, si am lasat pestele sa se coaca vreo 45 de minute direct pe hartia de copt, la foc mediu

 
4 Comments

Posted by on February 16, 2012 in dukan diet, peste

 

Tags:

4 responses to “crap romanesc la cuptor – dukan diet

  1. Gratiela

    February 18, 2012 at 10:20

    Draga mea, multumesc mult pentru aceste retete minunate. Eu traiesc dupa ele, asa ca iti doresc inspiratie in noi crearea a noi delicioase retete. Pup

     
    • ioana

      February 18, 2012 at 12:23

      Multumesc pentru incurajari! Sper sa-ti placa retetele si sa-ti fie de ajutor🙂

       
  2. Adi

    November 23, 2012 at 04:15

    Mmm o sa incerc. Maine, adica azi iau un crap si diseara il fac cum ai zis tu. Felicitari arata minunat si cred ca a fost excelent!

     
    • nesofisticat

      November 23, 2012 at 09:59

      Multumesc! Sper sa-ti placa! Noua ni s-a parut foarte gustos🙂

       

Leave a Reply

 
