RSS

ciorba de pui cu legume – dukan diet

18 Feb

Am facut cea ma super-extra-minuntata ciorba ever! Nici n-ai zice ca-i de regim🙂 A fost simplu de pregatit si si mai simplu de mancat. Sa va spun cum s-au petrecut lucrurile…

PRET: 20 de lei

INGREDIENTE:
– 3 cepe mici
– 1 morcov mare
– 1/2 ardei kapia rosu
– 1 radacina de pastarnac
– 1 telina mica
– 1 piept de pui fara os si fara piele (al meu a avut aproape 600 de gr.)
– 2 lingurite de boia dulce
– 1 cutie de rosii in bulion (am folosit marca Kaufland, de 400 de gr.)
– 1 legatura de leustean
– 650 ml. bors (am folosit din acela facut in casa, de M.)
– sare dupa gust
– 1.350 ml. de apa

MOD DE PREPARARE:
– am curatat ceapa, am spalat-o, am tocat-o marunt
– am curatat morcovul, l-am spalat, l-am taiat cubulete mici; am procedat la fel cu radacina de pastarnac, telina si ardeiul
– am taiat pieptul de pui cubulete mai mari decat cele de legume
– am pus la incalzit o tigaie antiaderenta; cand era fierbinte, am pus legumele si 1 lingurita de boia si le-am rumenit la foc iute cateva minute
– am transferat legumele rumenite in oala in care urma sa fac ciorba, iar in tigaie am pus pieptul de pui si cealalta lingurita de boia
– am rumenit bine si carnea, iar apoi am adaugat-o in oala, langa legume
– am pus 1.350 ml. de apa si am lasat sa clocoteasca pret de vreo 15-20 de minute, acoperind oala cu un capac
– am desfacut conserva de rosii, am zdrobit rosiile cu furculita, si le-am adaugat in ciorba
– dupa alte 15-20 de minute de fiert, am adaugat in ciorba borsul si am mai lasat ciorba sa fiarba alte 15-20 de minute
– spre sfarsit, am tocat leusteanul marunt si l-am pus in ciorba
– aveam ratacite prin frigider vreo doua albusuri (cu care ma gandisem sa fac bezele, dar m-am razgandit din motive de lene cronica), pe care le-am batut bine intr-un castronel, am adaugat treptat peste ele putina zeama din ciorba care clocotea pe foc (cam 2 polonice), batand in continuare, iar apoi le-am turnat in ciorba, amestecand cu furculita
– am mai lasat ciorba sa mai dea un clocot, iar apoi am stins focul

SERVIRE:
Am mancat ciorba cu ardei iute murat, iar cei care nu erau la regim au adaugat si o lingurita de smantana (sau doua) in farfurie.

 
2 Comments

Posted by on February 18, 2012 in ciorba, dukan diet, pui

 

Tags:

2 responses to “ciorba de pui cu legume – dukan diet

  1. Koda

    February 18, 2012 at 10:27

    🙂 super, vreau si eu

     
    • ioana

      February 18, 2012 at 12:24

      cred, e foooooarte buna😀

       

Leave a Reply

 
