RSS

turtite cu branza si chimen – dukan diet

20 Feb

Ideea acestei retete a venit in urma unei discutii pe care am purtata-o cu J., o cunostinta care tine de asemenea aceast regim. Ea sugerase sa le fac ca pe niste stixuri, insa compozitia a iesit prea lichida si nu mi-a permis sa modelez betisoare. Prin urmare, au rezultat niste turtite, care au fost foarte gustoase, atat calde, cat si a doua zi, reci.

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 6 lingurite de tarate de ovaz
– 2 lingurite de chimen
– 4 oua
– 500 gr. branza dulce ce vaca 0,1% grasime (am cumparat de la Angst)
– sare dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– pentru inceput, am facut focul la cuptor si am pus hartie de copt in doua tavi mari
– am amestecat cu mixerul toate ingredientele, pana am obtinut o compozitie omogena
– cu ajutorul unei lingurite, am pus in tavi guguloaie din compozitie, la distanta de 1,5 – 2 centimetri
– am copt turtitele cam 40 de minute, la foc mediu

SERVIRE:
Au rezultat cam 50 de turtite, pe care le-am mancat alaturi de niste piept de pui la gratar. Am folosit un condiment nou pentru friptura si am avut parte de o surpriza foarte placuta, despre care o sa va zic maine!

 
8 Comments

Posted by on February 20, 2012 in dukan diet, lacto-vegetarian

 

Tags: , ,

8 responses to “turtite cu branza si chimen – dukan diet

  1. val.u

    March 15, 2012 at 15:00

    in sfarsit mi-au iesit si mie turtitele, cu reteta ta…cu retetele de pe site imi ieseau numai tampenii…te felicit pt blog!

     
    • nesofisticat

      March 15, 2012 at 16:13

      Multumesc si eu! Ma bucur mult de tot de fiecare data cand imi scrie cineva si-mi spune ca a testat o reteta propusa de mine si a fost multumit de rezultat! Succes in continuare cu regimul🙂

       
  2. Corina

    March 17, 2012 at 22:17

    Mi-au iesit si mie minunate turtitele!🙂
    Le mananc cu pofta pe post de saratele.
    Multumesc mult pentru reteta!

     
    • nesofisticat

      March 18, 2012 at 09:26

      Super! Ma bucur mult ca ti-au placut🙂

       
  3. alexandra

    September 26, 2012 at 14:17

    nu am gasit chimen, il pot inlocui cu susan ?

     
    • nesofisticat

      September 26, 2012 at 14:29

      Nu ti-as recomanda. In primul rand, semintele acelea de chimen au o aroma aparte care se potriveste de minune cu branza. Pe de alta parte, semintele de susan au un continut foarte mare de grasime, asa ca daca esti la regim te cam faultezi singura folosindu-le. Eu cumpar de obicei chimen de la hipermarchet, se gaseste la pliculete, la raionul cu condimente. Am mai gasit si la plafar, dar si la magazinele cu alimente arabesti din Colentina.

       

Leave a Reply

 
