RSS

piept de pui la gratar – dukan diet

21 Feb

Sa-mi tin promisiunea si sa va povestesc despre surpriza pe care-am avut-o zilele trecute cand am pregatit un piept de pui la gratar. Plictisita de condimentele cu care ma tot jucam prin bucatarie, am decis sa testez condimentul pentru friptura de pui produs de Kotanyi. Friptura a fost mai mult decat foooarte simplu de preparat, dar gustul pe care l-a primit datorita mixului de condimente a fost remarcabil. Really tasty! Ne-a placut mult de tot si ne-a mai scos un pic din monotonie🙂

PRET:12 lei

INGREDIENTE:
– 1 piept de pui dezosat si fara piele (cel pe care l-am folosit a avut cam 500 gr.)
– 1 plic de condimente pentru friptura de pui de la Kotani

MOD DE PREPARARE:
– am taiat pieptul de pui in jumatate, apoi am taiat fiecare jumatate in felii cat mai subtiri
– am presarat pe fiecare felie condimentul pentru friptura de pui, iar apoi am lasat carnea sa stea la rece cam 30 de minute
– am pus gratarul la incins pe aragaz, iar apoi am fript carnea pana s-a rumenit

SERVIRE:
De aceasta data, am mancat friptura de pui insotita de turtite de branza cu chimen, dar merge foarte bine si alaturi de o salata sau chiar de un piure de conopida.

 
5 Comments

Posted by on February 21, 2012 in dukan diet, pui

 

Tags: , ,

5 responses to “piept de pui la gratar – dukan diet

  1. daniela

    February 21, 2012 at 11:07

    aolica:)) sunt la serv si asa bine arata …am ceva pui la mine dar logic ca al tau este demential..o sa incercam si noi(adik eu cu sora mea , am inceput dieta in acelasi timp) condimentul pe care l-ai descoperit..simt nevoia d o schimbare.

     
    • ioana

      February 21, 2012 at 13:20

      imi pare rau ca ti-am facut pofta… oricum, te incurajez sa testezi si tu – e suuuper!

       

Leave a Reply

 
