RSS

piept de pui la cuptor – dukan diet

23 Feb

Mi-a placut foarte mult gustul condimentului pentru pui depsre care v-am povestit aici, cand am facut friptura pe gratar. Aseara nu prea aveam timp sa stau sa pazesc gratarul, asa ca am decis sa incerc condimentul si pe niste friptura la cuptor. Rezultatul a fost la fel de gustos!

PRET: 12 lei

INGREDIENTE:
– 1 piept de pui dezosat si fara piele (a avut vreo 500 gr.)
– condiment pentru pui de la Kotanyi

MOD DE PREPARARE:
– pentru inceput, am facut focul la cuptor si am pus hartie de copt intr-o tava
– am luat pieptul de pui, l-am taiat in doua, iar apoi am taiat fasii groase de un deget
– am presarat condiment pentru friptura de pui de la Kotanyi si am asezat bucatile de carne in tava
– am copt friptura vreo 20 de minute la foc mediu, apoi am intors bucatile de carne si pe partea cealalta si le-am mai lasat la copt alte 20 de minute

 
Leave a comment

Posted by on February 23, 2012 in dukan diet, pui

 

Tags:

Leave a Reply

 
