RSS

piure de conopida – dukan diet

24 Feb

Va prezint astazi noua mea descoperire pentru zilele in care avem voie sa mancam si legume: piureul de conopida. E drept ca nu se compara cu favoritul meu, piureul de cartofi, dar constituie un locuitor excelent pentru o garnitura. E foarte simplu de facut, iar noi l-am dat gata una-doua, de cum l-am scos din cuptor!

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 1 kg. conopida
– 200 gr. branza e vaca 0,1% grasime (de la Angst)
– sare dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am desfacut conopida in buchetele; am pus-o intr-o craticioara cu apa cat s-o acopere si putina sare; am fiert-o cam 20 de minute, pana ce intra furculita usor in buchetele
– am scurs apa, iar apoi am pasat conopida cu zdrobitorul pentru piure
– am amestecat branza in piure, am potrivit de sare, iar apoi am asezat piureul intr-o tava acoperita cu hartie de copt
– am copt piureul vreo 20 de minute, la foc mediu, ca sa dau o sansa branzei sa se topeasca si sa se imprieteneasca cu conopida

SERVIRE:
Ne-am bucurat de aceasta reteta pufoasa alaturi in compania altei minunui de regim: gratarul de pui cu condimente Kotanyi si o salatica foarte colorata, dar depsre salatica va povestesc maine!

 
Leave a comment

Posted by on February 24, 2012 in dukan diet, lacto-vegetarian

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
