RSS

salata colorata – dukan diet

25 Feb

O sa va povestesc astazi despre salata cea colorata si aducatoare de zambete pe buzele mesenilor consemnati la dieta🙂 Este foarte simplu de facut, extreeeem de gustoasa si te face sa vrei sa fie zi de legume in fiecare zi! Asa cum va ziceam ieri, noi am servit aceasta salata alaturi de o portie de piure de conopida si o felie de piept de pui la gratar.

PRET: 9 lei

INGREDIENTE:
Salata:
– 1 salata eisberg
– 2 morcovi

Dressing:
— 2 lingurite de mustar
— 2 oua
— 11 lingurite de iaurt
— sare & piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– primul pas a fost sa tai salata in sferturi; apoi am luat fiecare sfert in parte si l-am taiat fideluta si am pus salata astfel taiata in castronul in care urma s-o servesc
– pasul doi: am curatat morcovii, i-am spalat si i-am dat pe razatoarea cu gauri mari; apoi i-am pus peste salata
– pentru dressing, am separat albusul de galbenus si am pus la pastrare albusul (cel mai probabil, acesta urmeaza sa se transforme in bezele); am amestecat galbenusul cu mustarul si putina sare, apoi am adaugat treptat iaurtul si am continuat sa amestec pana am obtinut o compozitie omogena
– am turnat dressingul peste salata, am amestecat prin rasturnare, am potrivit de sare si piper si gata!

 
Leave a comment

Posted by on February 25, 2012 in dukan diet, lacto-vegetarian

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
