RSS

salata de oua – dukan diet

27 Feb

Daca-ati sti cat sunt de bine-dispusa de fiecare data cand descopar vreo reteta care-mi place mult🙂 Sa luam, de exemplu, aceasta salata de oua, care este foooarte simplu de facut si este supergustoasa! Iata cum s-au petrecut  lucrurile:

PRET: 9 lei

INGREDIENTE:
– 3 oua
– 3 lingurite de mustar (ca de obicei, am folosit Crenvurstila cu boabe intregi)
– 200 gr.de branza de vaca 0,1% (de la Angst)
– 65 gr. sunca de pui (de la Agricola)
– 2 fire de patrunjel verde
– sare dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– in primul rand, am fiert ouale tare; apoi le-am curatat de coaja, le-am taiat in jumatate (pe lungime) si le-am scobit galbenusul, pe care l-am pus intr-un castron
– peste galbenus am adaugat mustarul si un praf de sare si am amestecat bine de tot, pana am obtinut o compozitie omogena
– am adaugat treptat branza si am amestecat pana am obtinut o compozitie foarte cremoasa
– am taiat albusurile fasii subtiri; am procedat identic cu sunca; am incorporat albusurile si sunca in crema
– am spalat patrunjelul si l-am tocat marunt, apoi l-am incorporat in salata; am potrivit de sare si asta a fost tot!

 
2 Comments

Posted by on February 27, 2012 in dukan diet

 

Tags: , ,

2 responses to “salata de oua – dukan diet

  1. Roxana

    March 4, 2012 at 23:11

    foarte buna ideea. o sa incerc

     
    • ioana

      March 5, 2012 at 09:28

      spor! noua ne place mult🙂

       

Leave a Reply

 
