RSS

pui in punga magica – dukan diet

28 Feb

Pe principiul gateste omul ce gateste, dar la un moment dat intra in criza de idei, am folosit zilele trecute punga magica de la Knorr. Rezultatul a fost gustos si uite-asa am mai pacalit o zi de carne din etapa de croaziera🙂

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 1 piept de pui mare, dezosat si fara piele (cel folosit de mine a avut aproape 700 gr.)
– 1 punga magica de la Knorr (am folosit-o pe cea cu ierburi aromate)

MOD DE PREPARARE:
– am facut focul la cuptor si am pus (preventiv) hartie de copt pe fundul unei tavi
– m-am asigurat ca pieptul de pui e curatat ca la carte, l-am trecut sub un jet de apa si l-am uscat cu un prosop de hartie
– am pus pieptul de pui in punga magica, am turnat condimentele peste el si mai departe, am urmat instructiunile…

 
4 Comments

Posted by on February 28, 2012 in dukan diet, pui

 

Tags: ,

4 responses to “pui in punga magica – dukan diet

  1. herinean crina

    February 28, 2012 at 13:07

    Delicious…..buna idee pt ziua de PP, de maine am si eu 5 zile de PP si sigur voi face aceasta reteta.

    Multumim.

     
    • ioana

      February 28, 2012 at 13:13

      🙂 te scuteste de ceva batai de cap si e gustoasa! zilele urmatoare o sa vreau sa incerc si varianta cu usturoi

       
      • adina

        February 28, 2012 at 14:29

        sa incerci cu incredere ca e bun

         
      • ioana

        February 28, 2012 at 14:38

        Thx! L-am trecut pe lista🙂

         

Leave a Reply

 
