RSS

salata de andive cu pui – dukan diet

02 Mar

Mi se facuse teribil de pofta de o salata de andive. Atat de pofta, ca nu am vrut sa astept sa termin regimul ca sa mananc, asa ca am adaptat reteta. E adevarat, nu e “the real deal”, dar a fost gustoasa si m-a ajutat sa depasesc momentul!

PRET: 20 de lei

INGREDIENTE:
– 500 gr. andive
– 200 gr. piept de pui afumat (imi place cel vidat, de la Caroli)
– 3 lingurite de fructe goji
– 1 galbenus de ou
– 1 lingurita de mustar (ca de obicei, crenvurstila cu boabe intregi)
– 3 lingurite de iaurt 0% grasime (am folosit Milli)

MOD DE PREPARARE:
– in mare parte, lucrurile s-au petrecut ca-n reteta originala; modificarile constau in faptul ca am inlocuit rodia cu goji, pe care le-am tinut intr-un pahar cu apa timp de vreo ora-doua, ca sa se umfle un pic, ca parca prea erau deshidratate fructele
– cealalta modificare a fost sa inlocuiesc maioneza cu un dressing pe care l-am obtinut amestecand un galbenus de ou, cu mustar si adaugand apoi treptat iaurt

 
Leave a comment

Posted by on March 2, 2012 in dukan diet, salata

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
