RSS

piept de pui cu lamaie – dukan diet

03 Mar

De obicei, nu-mi place lamaia decat in prajituri. Totusi, de plictiseala, am decis sa incerc sa fac niste piept de pui cu lamaie. Spre surprinderea mea, chiar mi-a placut!

PRET: 13 lei

INGREDIENTE:
– 1 piept de pui dezosat si fara piele (cel pe care l-am folosit a avut cam 500 gr.)
– 1 ceapa mica
– 5 catei de usturoi
– zeama de la o lamaie
– sare & boia dulce dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am verificat pieptul de pui sa nu mai aiba pieliti si alte treburi ne-mancabile, apoi l-am spalat si l-am uscat cu un prosop de hartie
– am taiat pieptul in jumatate, iar apoi, pe diagonala, am taiat fasiute de grosimea unui deget; am asezat bucatile de carne intr-un castronel, iar peste ele am pus zeama de lamaie, sare si boia
– am curatat ceapa, am spalat-o si am taiat-o “pestisori” si am pus-o peste pui
– am curatat usturoiul, l-am taiat feliute si l-am pus si pe el peste pui; am amestecat bine, am acoperit vasul cu folie alimentara si l-am lasat in frigider pentru vreo ora
– am incins o tigiaie antiaderenta si am fript la foc iute bucatile de pui si pe-o parte si pe alta, pana s-au rumenit frumos

 
Leave a comment

Posted by on March 3, 2012 in dukan diet, pui

 

Tags:

Leave a Reply

 
