RSS

placinta cu pui si ciuperci – dukan diet

05 Mar

M-am gandit sa imbin puiul cu putine ciuperci si alte chestii gustoase. Masa a fost gata repede, iar rezultatul a fost foarte gustos!

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 1 piept de pui dezosat si fara piele (cam 500 gr.)
– 1 rosie
– 1/2 ardei capia rosu
– 2 ciuperci mari
– 3 oua
– condiment pentru pui de la Kotanyi
– sare

MOD DE PREPARARE:
– pentru inceput, am facut focul la cuptor si am tapetat cu hartie de copt o tava de cozonac
– am taiat pieptul de pui cubulete, am presarat peste el putin condiment pentru pui de la Kotanyi (noua mea obsesie) si l-am fript cateva minute intr-o tigaie antiaderenta
– am curatat ciupercile, le-am spalat si le-am tocat cubulete
– am curatat ardeiul, l-am spalat si l-am tocat cubulete (cam de dimensiunea unui bob de mazare)
– am batut ouale cu un praf de sare si am adaugat peste ele puiul, ciupercile si ardeiul
– am amestecat pana am obtinut o compozitie omogena, pe care am tinut-o in cuptor, la foc mediu timp de vreo 30 de minute, pana s-au facut legumele

 

 
Leave a comment

Posted by on March 5, 2012 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
