RSS

ficat de pui la gratar – dukan diet

06 Mar

Nu incetez sa ma bucur de aceasta minunata inventie care este gratarul pentru aragaz. E drept, ca e nesuferit de spalat, dar mancarea gatita pe el e really yumm si merita acest efort. Cel mai recent, am facut la gratar niste ficat de pui. Nu pot sa va spun decat ca a fost cea mai simplu de preparat cina ever. Si una deosebit de gustoasa, totodata!

PRET: 7 lei

INGREDIENTE:
– 500 gr. ficat de pui
– boia dulce

MOD DE PREPARARE:
– am curatat ficatul de pielite si alte eventuale chestii nemancabile, l-am spalat si l-am lasat sa se scurga un pic
– am pus gratarul la incins pe aragaz, am pudrat ficatul cu putina boia si l-am pus pe gratar
– dupa cateva minute (intre 3 si 5, depinde daca va place mai in sange sau nu), am intors ficatul pe partea cealalta, l-am mai lasat tot atata timp si… gata!

 
2 Comments

Posted by on March 6, 2012 in dukan diet, ficat

 

Tags:

2 responses to “ficat de pui la gratar – dukan diet

  1. adina

    March 6, 2012 at 20:58

    ce bine arata… l-as manca cu putin mujdei sau o salatica…mmmmm

     
    • ioana

      March 7, 2012 at 00:03

      Super idee! Si eu voi face la fel data viitoare🙂

       

Leave a Reply

 
