RSS

castraveti umpluti cu branza – dukan diet

09 Mar

Am descoperit aperitivul ideal: este usor de facut, arata dragut in farfurie si este gustos! Oare de ce nu m-am gandit mai demult sa umplu un castravete cu o multime de chestii yumm?

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 1 castravete mare (cel pe care l-am folosit a avut putin peste 400 gr.)
– 200 gr. branza de vaca 0,1% grasime (de la Angst)
– 75 gr. sunca de pui (de la Agricola)
– cateva fire de marar
– sare dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am curatat castravetele de coaja si l-am taiat in 4 segmente egale
– am folosit cutitul pentru curatat legume pentru a scobi miezul castravetelui si a-i scoate semintele
– am preparat o crema compusa din branza, marar si sunca taiata cubulete; am pus si putina sare
– am umplut castravetii cu aceasta compozitie

 
Leave a comment

Posted by on March 9, 2012 in aperitiv, dukan diet

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
