RSS

varza calita – dukan diet

10 Mar

Nu prea ma omor eu dupa varza, dar ma cam plictiseam, asa ca am zis sa incerc sa vad daca este posibil sa faci varza calita fara ulei sau orice alta grasime. Rezulta ca se poate! Si chiar este gustoasa! Si nici prea complicat n-a fost🙂

PRET: 20 de lei

INGREDIENTE:
– 1,5 kg. varza alba
– 1 piept de pui dezosat si fara piele (cam 500 gr.)
– 1 ceapa mare
– 1 conserva mare de rosii in bulion (am folosit-o pe cea cu rosii taiate in cubulete de la Cirio)
– 1 legatura de marar
– sare & boia dulce dupa gust
– cateva boabe de piper

MOD DE PREPARARE:
– am curatat varza de primele straturi de frunze (care erau urate) si am taiat-o in sferturi
– m-am inarmat cu o razatoare si am ras varza pe fata cu gauri mari (daca esti un bun manuitor al cutitelor, poti sa incerci sa toci varza marunt – eu nu sunt, asa ca am apelat la varianta razatorii)
– am pus putina sare peste varza si am amestecat-o bine
– am curatat ceapa, am spalat-o si am taiat-o marunt; am rumenit-o intr-o tigaie antiaderenta cu putina boia, apoi am pus-o in cratita in care urma sa prepar varza calita
– am spalat pieptul de pui, l-am sters cu un prosop de hartie si l-am taiat cubulete; am condimentat cu boia si l-am rumenit in aceeasi tigaie pe care am folosit-o mai devreme pentru ceapa; cand a fost gata, am adaugat si puiul peste ceapa
– intre timp, varza pe care am dat-o pe razatoare a lasat ceva zeama; am luat cate un pumn de varza, l-am stors si l-am asezat intr-un castron curat; am repetat operatiunea pana am terminat varza, am pus putina boia peste varza si am amestecat bine
– am facut focul la cuptor si l-am lasat sa se incalzeasca
– am revenit la tigaia antiaderenta, in care am pus acum o cantitate mica de varza; am calit varza la foc iute, pana a inceput sa se inmoaie; am pus-o in cratita, peste pui si ceapa; am repetat operatiunea pana am terminat varza
– am amestecat bine ceapa cu puiul si varza, am adaugat si rosiile in bulion si boabele de piper si am amestecat din nou; am pus cratita la cuptor, la foc mediu, pentru o ora; dupa vreo 30 de minute, am verificat varza, care mi s-a parut ca se cam uscase, asa ca am adaugat niste apa (cam 250 de ml.), am amestecat si am lasat-o din nou la cuptor
– cand varza era aproape gata am spalat mararul, l-am tocat marunt si l-am pus si pe el in varza

 
2 Comments

Posted by on March 10, 2012 in dukan diet

 

Tags: ,

2 responses to “varza calita – dukan diet

  1. Retete, de Cosmin Albulescu

    April 21, 2012 at 22:32

    Maine clar varza calita o sa manc..😀

     
    • nesofisticat

      April 21, 2012 at 23:03

      Super🙂 chiar e foarte gustoasa! Eu am gatit-o intr-un ceaun din fonta si a iesit super

       

Leave a Reply

 
