RSS

panna cotta cu cacao – dieta dukan

11 Mar

Trebuia sa-mi iau revansa pentru desertul ratat de saptamana trecuta. Prin urmare, am stat, m-am gandit, am analizat situatia si am ajuns la urmatoarea concluzie: nu am cum sa dau gres cu panna cotta, un desert traditional in Italia, pe care l-am adaptat pe ici pe colo, ca sa fie compatibil cu regimul. Concluziile sunt: acest desert se face surprinzator de usor, este gustos si are sanse sa arate si bine!

PRET: 17 lei

INGREDIENTE:
– 1 litru de lapte 0,1% grasime (am folosit de la Sanlacta)
– 15 lingurite de indulcitor pudra (marca 365 de la Mega Image)
– 3 lingurite de esenta de rom de la Dr. Oetker (sau 3 fiole, dar eu n-am avut)
– 50 gr. cacao (de la Dr. Oetker)
– 2 plicuri de gelatina (granule, de la Dr. Oetker)

MOD DE PREPARARE:
– am preparat gelatina conform instructiunilor de pe plic
– am pus laptele la fiert intr-o craticioara cu pereti grosi, impreuna cu restul ingredientelor; in momentul in care a dat in clocot, am stins focul, am adaugat gelatina, am amestecat bine si am turnat compozitia intr-un castronel

SERVIRE:
Am lasat desertul la racit in frigider pentru vreo 4 ore, apoi am folosit o spatula de silicon pentru a desprinde crema de pe peretii castronului. Urmatorul pas a fost sa acopar castronul cu farfuria de pe care urma sa servesc desertul, iar apoi am intors castronul cu o miscare brusca, astfel incat crema a cazut pe farfurie.
Evident, varianta si mai simpla era sa torn desertul in cupe, ca cele pentru compot, de exemplu, dar n-am avut…

 
1 Comment

Posted by on March 11, 2012 in dukan diet, prajituri

 

Tags: ,

One response to “panna cotta cu cacao – dieta dukan

Leave a Reply

 
