RSS

fasole verde cu rosii – dukan diet

12 Mar

E doar impresia mea, sau mancarea cu verde si rosu arata vesel? Mie imi place foarte mult cum arata in farfurie! Pe langa asta, aceste pastai au fost si foarte gustoase, iar de facut, nu cred ca mi-a luat mai mult de un sfert de ora!

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 400 gr. fasole verde congelata (am folosit de la Bonduelle)
– 1 conserva de 400 de gr. rosii taiate cubulete in bulion (cea de la Cirio)
– 1 legatura de patrunjel

MOD DE PREPARARE:
– am incins pe aragaz o tigaie antiaderenta, in care am pus fasolea (fara sa o decongelez); am rumenit putin pastaile la foc iute
– am adaugat conserva de rosii (abia astept sa vina vara si sa folosesc rosii din gradina) si putina apa (cutia de la rosii umpluta pe jumatate) si am lasat fasolea la fiert la foc mic vreo 30 de minute
– am spalat patrunjelul, l-am tocat marunt si l-am adaugat in fasole; am pus si putina sare, iar apoi am stins focul

SERVIRE:
Am mancat fasolea ca garnitura, alaturi de o bucata de piept de pui fript.

 
Leave a comment

Posted by on March 12, 2012 in de post, dukan diet

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
